Moje první zkušenost s regresí

21.04.2015 21:06

Moc mi schůzka s Tomášem pomohla. 

Bylo to poprvé, co jsem něco podobného absolvovala a byla jsem trochu nejistá. Žádný velký problém nebo trauma nemám, ale chtěla jsem jen sama sebe lépe pochopit, zjistit, proč se v některých situacích chovám tak jak se chovám. 

Dlouho jsme si povídali a už při tom mi pomohl objasnit dost věcí, které by mě samotnou nenapadly a které jsem si sama nedala do souvislostí. Pročistilo to i můj vztah s partnerem, protože mi pomohl vysvětlit jeho chování ke mně. Bylo toho víc a jsem ráda, že jsme to probrali. O některých věcech jsem nikdy s nikým nemluvila a moc se mi ulevilo. Regrese byla u mě hodně o pocitech, jak to vnímám a jak se cítím. Vyzkoušela jsem si říct lidem věci, které se bojím v běžném životě říkat a zjistila jsem, že na tom vlastně nic není a já jsem pak spokojenější. Musím na sobě ale ještě dost pracovat. 

Díky moc.

P.